قوانین و مقررات آزکالا

شرایط و قوانین استفاده از خدمات آزکالا (خرید اینترنتی)

نکات

الف) موارد نوشته شده فقط برای دامنه Azzkala.ir تعیین شده و به هیچ یک از زیر دامنه های Azzkala.ir ارتباطی ندارد.

ب) تمامی موارد ذکر شده مستلزم رعایت کامل از سوی دو طرف یعنی کادر فروش و فروشگاه آزکالا / کاربر، مشتری میباشد.

پ) ثبت نام کاربران در آزکالا و استفاده از خدمات فروشگاهی (ثبت سفارش آنلاین) به معنی پذیرفتن کامل قوانین از سوی ایشان می باشد.

تعاریف

الف) تعریف مشتری یا کاربر: به شخصی که با اطلاعات کاربری، شناسایی و پستی صحیح خود فرم ثبت نام و ثبت سفارش را تکمیل کرده و اقدام به خرید اینترنتی از آزکالا می نماید.

ب) تعریف صفحه 404 یا صفحه ارور: {بخش اول توضیح}به هر صفحه ای از یک وبسایت که یک آدرس مخصوص به خود داشته باشد (پست های وبلاگ، برگه ها، صفحه توضیحی مختص هر محصول و…){بخش دوم توضیح} اما به دلایل مختلفی مانند انقضا داشتن، تغییر نام دسته بندی مادر، شکسته شدن و… ممکن است تعداد انگشت شماری از این صفحه ها که هرکدام دارای آدرس یکتا هستند بصورت کاملا نامحسوس و به دلایل ذکر شده شکسته شوند که آنها را پیج ارور، 404 و یا لینک شکسته می نامیم.

پ) تعریف Copyright یا کپی رایت: احترام به انحصار حق نشر یک یا چند اثر برای صاحب امتیاز و یا تولید کننده آن اثر شرح تعریف کپی رایت می باشد. لازم ذکر است رونوشت گرفتن از هر اثر، متن و مقاله و باز نشر آن تحت اجازه از صاحب اثر و همچنین ذکر نام صاحب اثر بعنوان منبع از نظر کپی رایت کاملا بلامانع است.

قوانین عمومی

الف) قبل از هرچیز دقت فرمایید فروشگاه آنلاین آزکالا در کشور ایران فعالیت میکند لذا تمامی اصول و قواعد سیستم فروشگاهی آزکالا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و همچنین روندهای دریافت سفارش، پردازش، ارسال و… مطبق با قوانین بین المللی تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده تعیین و ساماندهی شده است و طرف دیگر کاربران و مشتریان متعاقبا موظف به رعایت قوانین مرتبط با خود می باشند.

ب) در آینده اگر قوانین مندرج، رویه ها و نوع خدمات فروشگاه آنلاین آزکالا تغییراتی ایجاد شود، این صفحه بروزرسانی خواهد شد.

(توجه داشته باشید توافق شما مبنی بر تایید و رعایت قوانین آزکالا همجنین به معنی پذیرش هرگونه تغییر در آینده نیز می باشد)

 

قوانین مربوط به سایت آزکالا

پ) هرگونه تلاش برای از کار انداختن و از دسترس خارج کردن وبسایت فروشگاه آنلاین آزکالا غیرقانونی است و درصورت مشاهده متخلف تحت پیگرد مراجع قرار میگیرد.

ت) بخش محتوا و نویسندگان آزکالا مدام در حال بررسی تک به تک صفحات سایت هستند تا از بابت در دسترس نبودن صفحه های حذف شده یا خراب مطمئن باشد اما در صورت وجود صفحه ارور، پیج 404 و… آزکالا هیچ تعهد و مسئولیتی ندارد.

ثبت سفارش و ارسال محصول

ث) آمادگی آزکالا برای فروش و پشتیبانی: فروشگاه آنلاین آزکالا در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز آماده پذیرش سفارشات شما عزیزان می باشد و البته در روز های کاری بین ساعات 9 الی 18 پشتیبانی بصورت تلفنی جهت پیگیری و مشاوره خرید پاسخگوی شماست. (شرح دقیق هرآنچه مربوط به پشتیبانی در دو سرتیتر پایانی متن)

ج) تعهد: آزکالا تعهد دارد که سفارشات را مطابق با توضیحاتی که در سایت فروشگاه برای محصول درج نموده است بدون کم و کاستی و یا یکسان نبودن اصل محصول با شرح آن در سایت به دست مشتری برساند.

چ) هماهنگی تلفنی با مشتری: پیش از ارسال با مشتری برای هماهنگی تماس گرفته می‌شود که در صورت عدم پاسخگویی بیش از سه بار سفارش لغو شده و مبلغ آن به مشتری عودت داده میشود.

ح) رفع مسئولیت در قبال کالای ارسال شده: در هنگام انتخاب و خرید کالا دقت و توجه کافی داشته باشید بدیهی است پس از انتخاب کالا و خرید آن توسط کاربر/مشتری، آزکالا هیچگونه مسئولیتی در قبال انتخاب اشتباه شما نخواهد داشت.

خ) حق توقف فعالیت بصورت موقت یا دائم: فروشگاه آنلاین آزکالا میتواند در هر زمانی که لازم بداند بدون اطلاع قبلی فعالیت خود مبنی بر دریافت سفارش جدید (بصورت کلی و یا مختص بخشی، دسته ای یا محصولی خاص) متوقف می نماید و تا هر زمان نیاز باشد این توقف سفارش گیری به طول می انجامد از این رو حق قطع سفارش گیری (کلی و یا مختص بخشی خاص) بطور کامل برای آزکالا محفوظ می باشد، بدهی است که به تمام سفارشات دریافت شده تا قبل از توقف سفارش گیری همانند قبل رسیدگی، پردازش و ارسال میشود.

د) اتمام موجودی انبار: در صورت اتمام موجودی انبار برای یک یا چند محصول در صفحه توضیحات آن محصول یا محصولات بطوری خوانا برجسب ناموجود و یا اتمام موجودی درج می شود، اما در صورتی که برچسب ناموجود در مکان مخصوص و یا در توضیحات محصول ناموجود به منظور اطلاع رسانی درج نشده باشد هیچ شرحی بجز پیشآمد و اشتباه انسانی برای آن وجود ندارد لذا اگر مشتری کالایی با وضعیت مشابه سفارش دهد، آزکالا این حق را برای خود محفوظ می داند که سفارش دریافت شده را لغو نماید و در صورت پرداخت آنلاین وجه، آن را به حساب مشتری عودت دهد.

ذ) روشهای دریافت وجه کالا: پرداخت وجه مرسوله در فروشگاه آنلاین آزکالا فعلا فقط از طریق پرداخت اینترنتی از درگاه امن بانکی امکان پذیر است.

(( بزودی امکان پرداخت درب منزل نیز برای مشتریان آزکالا فراهم خواهد شد ))

ر) کدهای تخفیف: تمامی کدهای تخفیف فقط یکبار برای هرکاربر اعمال می‌شوند، همچنین کدهای تخفیفی مانند خوش آمد گویی، اولین خرید، جمعه سیاه و… بصورت کلی روی سبد خرید اعمال میشوند.

سیاست حفظ حریم خصوصی

الف) هر کاربر موظف است تا برای حفظ اطلاعات شخصی خود و عدم افشای آن بکوشد؛ تعهد فروشگاه آزکالا نیز برای حفظ و نگهداری از اطلاعات شخصی کاربران همیشه به قوت خود پابرجاست و ما نهایت تلاشمان را برای حفاظت از این امانت بکار می بریم.

ب) اطلاعاتی که کاربر جهت ثبت سفارش و یا ارسال نظر در مورد مطالب، محصولات و… در سایت فروشگاه آزکالا وارد میکند برای راحتی حال خود کاربر و فارق از مجدد وارد نمودن این اطلاعات در بخش کوکی های مرورگر ذخیره میشود.

پ) تمامی مواردی مانند لوگو، تصاویر، متون مقالات، پوسترهای تبلیغاتی و… جزء دارایی و اموال فروشگاه آزکالا محسوب میشوند و استفاده غیر تجاری همراه با ذکر منبع بلامانع است و لاغیر درصورت مشاهده، تخلف به مراجع قضایی گزارش داده خواهد شد.

 

نظردهی در پایان مطالب

الف) کاربر موظف است تا در هنگام ارسال نظر برای محصولات، مقالات منتشر شده و… ادب را رعایت نموده و در چارچوب قوانین کشور پیش برود، در غیر این صورت دسترسی کاربر از سوی فروشگاه برای همیشه قطع خواهد شد.

پشتیبانی آزکالا

ب) ما در پشتیبانی آزکالا تمام تلاشمان را برای ارائه خدمات در سطح عالی به مشتریان و به صفر رساندن هرگونه نارضایتی از پاسخگویی کارشناسان ما در بخشهای فروش، مالی، انتقاد و پیشنهاد و… بکار گرفته ایم تا شما چه قبل از سفارش و چه بعد از ثبت سفارش، هیچ مورد گنگی و یا سوال بی جوابی در ذهن نداشته باشید.

پ) شما برای دریافت مشاوره و پشتیبانی خرید درباره محصول موردنظر خود میتوانید از طریق چت آنلاین با کارشناسان بخش فروش اقدام به دریافت مشاوره نمایید، همچنین با استفاده از واتس اپ برای دریافت مشاوره خرید و راهنمایی از چت، تماس صوتی واتس اپ و یا حتی تماس تلفنی با شماره تماس 09923967057 امکان ارتباط با واحد فروش آزکالا برای شما فراهم شده است.

ت) برای رسیدگی مواردی از قبیل گزارش تخلف، ارتباط سازمان ها یا ارگان های دولتی و غیردولتی و… ایمیل [email protected] پل ارتباطی بدون واسطه و امن شما با مدیر در نظر گرفته شده است.

 

سخن پایانی با مشتریان

ما بیش از پیش با خواندن نظرات شما خوشحال میشویم و همیشه این نظرات دلیلی برای محکم ترشدن اراده ما برای ادامه فعالیت و حتی افزایش سطح خدمات و بهتر شدن خدمات بوده است، از صمیم قلب از شما خواهشمندیم با به اشتراک گذاشتن نظرات، پیشنهادات و یا انتقادات خود با پشتیبانی آزکالا در این مسیر پیشرفت به ما کمک کنید.


 

  • نمایش و دانلود فایل PDF صفحه قوانین و مقررات آزکالا

 

راه های ارتباطی با بخش های مختلف آزکالا

تماس و واتس اپ: 09923967057

پشتیبانی فروش:[email protected]

پشتیبانی آزکالا:[email protected]

مدیریت:[email protected]